Hlavní navigace

Názor k článku Na návštěvě v síťovém uzlu UPC, kde se potkávají koaxy, optika i bezdráty od Trident - Motas dve veci dohromady. Jedna z nich je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 5. 2018 0:02

    Trident (neregistrovaný)

    Motas dve veci dohromady. Jedna z nich je proces ktery ma zajistit zastupnost a dokumentovatelnost zkrz cely tym podpory. Takze to nebude na jednotlivcich Na tom neni nic spatneho. Duvody zminil jiz kolega prede mnou. I 1 clovek na ktereho teoreticky dostanes kontakt musi pres den zajistit tolik telefonatu, ze uz druhy den si neni bez radne dokumentace schopen na ten pripad vzpomenout. Jsi jeden ze 50ti nebo ze 100ky s podobnym problemem. Tech informaci je pres den velmi mnoho a mozek to hned vypusti. Nehlede na to ze druhy den mu muze smena zacit az ve 14h a ty na nej budes pul dne cekat?

    Druha vec je spatne nastaveny proces odbaveni odblokaci a plateb. Zde by se dalo mnoho udelat v zakaznickem rozhrani nebo okamzite platby kartou.

    Treti vec je to tvoje "pravdepodobne tentyz den". Pokud to nebyla "expres transakce" a nebyla banka odesilatele a prijemce stejna, tak banka prijimajici to ma pres clearing CNB a to muze trvat i 24hodin+ty ceske vyjimky jako vikendy nebo svatky. Ciste teoreticky by mohli brat v potaz zauctovani na clearingu a cislo transakce - na tom uz se da stavet duvera - zde souhlasim s procesni dirou.

    Na druhou stranu... problemy tohoto typu se stavaji - i u dodavek energii. Je nutne s tim pocitat a zajistit si nahradni reseni pokud jde o tyto situace. I kdyby mel kuryr s papirama jezdit. Pokud se to nevyplati tak to neni dulezite.

    Doporucuji staz v nejake velke firmy ktera musi zajistovat SLA na nejake sluzby. Je jasne ze netusis "ktera bije".