DD,
pokusim se odpovedet na Vase dotazy:
ad 1.) motory se TRVALE predehrivaji na 45st pomoci elektrickych topnych teles. Aby se predeslo vypadkum v predehrevu, tak ty topne telesa jsou v kazdem stroji min. dve. A kontroluji se kazdych 6 mesicu.
ad 2.) Kazda 'bandaska' ma objem 10.000 litru. Nyni mame dve bandasky, ve finale budou bandasky ctyri.
ad 3.) Ano je to venkovni teplota. V nasem chladicim systemu na primarni strane nemame cisty glykol. V celem systemu jak na strane primaru, tak na strane distribuce je jen jedno chladici medium a to voda/glykol 30%. Regulace systemu chlazeni probiha nepretrzite, protoze jak nekteri vedi, zaregulovat system tak, aby byl co nejefektivnejsi je nikdynekoncici prace.
ad 4.) mate zcela pravdu. Dobry projekt od spatneho se lisi i v detailech. Prijdte se podivat a sam jiste uznate, ze se pri projektovani myslelo na sebemensi detaily. Treba i na to, jak ze systemu vytahnout jakoukoli poskozenou trubku ci armaturu tak, ze cely system chlazeni bude stale funkcni bez vypadku.
ad 5.) pokud neverite, prijdte se presvedcit. Radi Vam ukazeme vse i napr ty cidla ci cely system monitoringu
ad 6.) zcela s Vami souhlasim. My jsme vsak v mnoha vecech pri projektovani i pri realizaci postupovali mimo standardni a zabehle poradky. Je to na separatni diskuzi. Kdyz to shrnu, a dodavatele Vam jiste potvrdi, ze stavba/realizace noveho DC TTC byla hodne a to podtrhuji hodne nestandardni.
Hezky den
Radek Majer