- KBFX (desktop)
- Cal3d (programování)
- wxHatch (programování)
- GymMaster (docházka)
- Quake III – Cell Shading (blbinka)
- Ve zkratce
KBFX
KBFX (0.4.9) je alternativou ke klasickému K-menu v KDE. Jeho výhodou (nebo nevýhodou) jsou velká tlačítka a vzhled podobný standardnímu menu z Windows XP. Na druhou stranu pokládám za velkou nevýhodu, že nemá kaskádová menu. Tj. v menu nemůže být další podmenu. Existuje pouze plochá struktura a pokud má menu více než 4 položky (což u mě má každé menu), tak musíte v menu rolovat, i když máte velkou obrazovku. Třeba se to i přes to bude někomu líbit. Vždy je přece dobré mít na výběr.
KBFX
Cal3d
Cal3d (0.11.0) je knihovna v C++ pro práci s 3D postavami s kostrou. Jinými slovy – definujete kostru postavy a obalíte ji „masem“ a oblečením a pohybujete pouze kostrou. Knihovna nemá žádné závislosti než standardní knihovnu, a proto je velmi přenositelná. Výsledek tak může existovat nad OpenGL nebo i DirectX. Vykreslení zajistí vaše implementace rozhraní „Renderer“. Knihovna byla původně součástí projektu Worldforge (což je nástroj na vytváření celých světů v MMORPG), ale dospěla natolik, že se osamostatnila.
Cal3d
wxHatch
wxHatch (1.41) je IDE zaměřené na uživatele wxWidgets knihovny. Umí věci, které již v IDE považujeme za povinné: generování Makefile, zvýrazňování syntaxe a autotext. A pak také funkce pro práci s wxWidget: editace menu a wxWidget dialogy.
wxHatch
GymMaster
GymMaster (2.2.7) je program na správu členů. Zaměřuje se především na posilovny, kluby, bazény a rekreační centra. Verze zdarma umožnuje spravovat maximálně sto členů. Pokud máte více členů, je potřeba si koupit licenci. Se zakoupenou licencí získáte asi nejzajímavější funkci tohoto programu, a to kontrolu členů pomocí čipových karet. Členům je tak automaticky sledován vstup do zařízení a v recepci se ozve na hlasovém výstupu „přístup povolen“ nebo „přístup zakázán“. Navíc je tato informace, spolu se jménem člena, zobrazena pomocí OSD na monitoru. Recepční má tak dobrý přehled o vstupech, aniž by musel přerušovat svoji práci.
GymMaster
Quake III – Cell Shading
Většina současných her se snaží být co nejvíce realistická: detailní textury, přesné stíny… Přitom někdy bychom uvítali přesně opačný postup – jednoduchost a stylizaci (na Sinclairovi mi stačilo pár pixelů a jaké to byly v mé mysli potvory!). Pokud máte naistalováno Quake 3 Arena, tak můžete vyzkoušet mod Cell Shading, který bude scénu hry renderovat ve stylu comicsů. Tj. jednoduché stínování a objekty budou obtažené konturou.
Quake III – Cell Shading
Ve zkratce
Historie Tuxe.
Přehled stavů, kdy MySQL není tak úplně SQL.