Hlavní navigace

Názor k článku OpenGL a Direct3D (3) od anonym - Myslite si, ze se v OGL nehledi na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 8. 2004 11:19

    anonymní

    Myslite si, ze se v OGL nehledi na to, aby to bylo rychle na karte?

    Jisteze se pouzivaji v OGL aplikacich vertex buffery (a rozhodne to neni zadna zhava novinka - pouzivaji se uz asi 8 let) a nevim o tom, co by melo byt na jejich pouziti nejak slozite. Jestli jste je nikdy nepouzival, tak se zkuste nekde podivat na nejaky zdrojak a uvidite, ze jejich kompletni pouziti je tak na 5 radku, a jako vsechno v OGL to je schema:

    1) inicializace (glVertexPointer, glTexCoordPointer, ...)
    2) zapnuti (glEnableClientState)
    3) pouziti (glDrawElements, ...)
    4) vypnuti (glDisableClientState)