Hlavní navigace

Názor k článku Osmibitové herní konzole TurboGrafx-16 a TurboExpress od Pavel Tišnovský - Zalezi hodne na vlastnim enginu hry - pokud...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 23. 7. 2012 21:35

    Pavel Tišnovský

    Zalezi hodne na vlastnim enginu hry - pokud se podarilo dobre vyuzit system spritu, tak neni duvod, proc by to 6502 (resp. jeho "turbo" verze) nemel ustihat, vzdyt jen meni dve 8bitove souradnice spritu, popr. index bitmapy.

    Ale na nejake programove renderovani se muze zapomenout, stejne se to musi delat pres dlazdice, takze treba hry typu Wolfenstein 3D ci dokonce Doom nehrozily - ostatne i Amiga to stihala jen tak tak (i kvuli bitplanove grafice).

    (PS: Vim, ze s 6502 byly vytvoreny takove pecky jako Rescue of Fractalus, ale to skutecne bylo na hrane jeho moznosti).