Moc nechápu, co chceš říci. Já sice rozumím, že někdo chce zachovat blízký supermarket, který očividně prodává plesnivé ovoce, ale nevím, jak tomu pomůže, když:
- se budou všichni tvářit, že to ovoce není plesnivé
- nebo to aspoň nebudou nahlas říkat
- nebo se budou tvářit, že je v pořádku platit vedoucímu provozovny 300k čistého přesto, že si neumí sehnat brigádníka, který dvakrát za den to ovoce přebere a nejhorší, z velké části modrozelené pomeranče, hodí aspoň do kýblu a odnese někam, kde je zákazíci neuvidí
Mozilla bývala známa snahou udělat kvalitní browser, který lidé budou mít rádi. Jaká je ta vize teď? Řešit, kolik je mezi zaměstnanci lidí které barvy, nevímkolikátého genderu, které slovo v kódu zakázat a jak přemalovat logo, aby si další designer namastil kapsu?