Hlavní navigace

Názor k článku Příchod hackerů: kybernetický doublethink od Ivan Nový - No úplně jednoduše, zkoumat reakce, klávesnice, myši ve...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 5. 2015 14:17

    Ivan Nový (neregistrovaný)

    No úplně jednoduše, zkoumat reakce, klávesnice, myši ve vztahu k probíhajícímu ději, srovnávat reakce s ostatními hráči a aplikovat vhodný optimalizační algoritmus. Hraní odzkoušet na testerech připojených na encefalogram a podle jejich reakcí provést kalibraci algoritmu. Trasu, kterou hráč prochází v herním světě značkovat feromonem, tak zjistíte, zda se nachází ve známém prostředí, zda jde dobře vzhledem k cílům hry, jak dlouho. Na to pak navázat algoritmus hry, který bude dávkovat emoce, nemít pohyblivé překážky naplánované předem, ale zařazovat je dle potřeby a dle momentálního psychického stavu hráče. (odvozeno z rychlosti reakcí myši, klávesnice, z intenzity feromonu, vzdálenosti a směru k cíli)