Tady se silně přeceňuje vliv jazyka na výuku - mnohem důležitější jsou znalosti učitele, jeho pedagogické schopnosti, schopnost odhadnout, čeho je konkrétní student schopný, případně motivovat ty schopnější studenty k obtížnějším úlohám. Jestli to je Python, Lua, Visual Basic, C, PHP je více méně jedno. A samozřejmě něco jiného je výuka na základce, na střední škole, na vysoké škole, a něco jiného se by měli učit budoucí botanici, něco jiného strojaři a něco jiného budoucí programátoři. Navíc studenti i učitelé jsou individuality - s vlastním myšlením, s vlastním vnímáním světa.
Kdo má tendence k programování, tak může začít s tím nejhorším jazykem - a možná se naučí víc, protože nebude mít uhlazenou cestu. Kdo k programování nemá vazbu, tak mu Python, Processing nepomůže.
Internet Info Root.cz (www.root.cz)
Informace nejen ze světa Linuxu. ISSN 1212-8309
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.