Hlavní navigace

Názor k článku Recenze Mandrake 9.2 (4) od Ivan Bibr - Cas moc nemam ale precetl jsem si a...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 12. 11. 2003 13:09

    Ivan Bibr (neregistrovaný)

    Cas moc nemam ale precetl jsem si a souhlasim az na jednu vyjimku.

    RTFM je potreba. Pred 2 mesici jsem si koupil pracku a dostal jsem s ni 20-ti strankovy navod. Ten jsem si musel precist, jinak bych si proste nevypral a nebo bych si udelal z cernych tricek seda. Stejne ho mam porad polozeny pobliz a jeste do nej nahlizim.

    Stejne je to se softwarem. Ten ma tu nevyhodu, ze je v dnesni podobe slozity - moc slozity. Je jedno o jaky jde system. Myslim si, ze je to dan za to, ze se od prvniho navrhu pocitace v podstate nic duleziteho nezmenilo. U free softwaru mam po ruce dokumentaci a kdyz v ni neco neni, jak tvrdite, mam k dispozici verejne pristupne archivy konferenci, stranky nadsencu a nad tim vsim jeden velky Google :) Nekdy mne to hledani unavuje ale toto vse je soucast dokumentace, ja to tak beru a smiril jsem se s tim. A za svou dlouhou praxi s timto softwarem mohu rici, ze jsem v teto "dokumentaci" nenasel jen dve veci. Obe se shodou okolnosti tykaly neprilis kvalitniho hardwaru ceskeho vyrobce/distributora, takze se ani moc nedivim.

    Jenze dnes slozite skoro vsechno a jsem se smiril s tim, ze se to bude zhorsovat. Na to, abychom dnes vedeli vsechno o vsem asi nemame :) Takze kdyz se mi ta pracka pokazi, zavolam servis. U software si to spravim, protoze mu rozumim (nebo si to myslim). A az se v pracko-servisu pokazi pokladna s Linuxem, tak bud udelaji RTFM a nebo zavolaji mne. Tak to je a asi i bude.

    Proto si myslim, ze casta odpoved RTFM a neni uplne na skodu. Chces si hrat - tak hledej a cti. Nechces, zavolej nekoho kdo tomu rozumi.