Hlavní navigace

Názor k článku Request Tracker - systém pro sledování požadavků od Polish - Ahoj, Abych rekl, tak je v RT...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 12. 2002 9:36

    Polish (neregistrovaný)

    Ahoj,

    Abych rekl, tak je v RT systemu popisovanemu v tomto clanku mozne z velke casti ovladat pres e-mail klienta, ale je to dost neprakticke. Da se nastavit, ze pri prichodu noveho pozadavku to zasle potencialnim resitelum oznamovaciho maila. Pokud na tohoto maila odpovite ( reply ) a nechate subject nezmenen, tak RT system pozna, ze odpovidate na konkretni pozadavek a odpoved zaradi spravne k danemu ticketu. S pozadavkem je mozne pres e-mail klienta delat ruzne operace, avsak je potreba poslat spravne formatovanou zpravu (,coz muze byt problem). Dalsi vec je, ze nevim, jak si RT system overuje prava pres toto rozhranni, asi jenom podle adresy odesilatele, coz neni nic moc. Format tech zprav je popsan na tech strankach toho projektu, tusim ze v Hackers Guide. Jemny uvod v cestine je i v Plzni na http://rt.zcu.cz .