Hlavní navigace

Názor k článku SDL: Hry nejen pro Linux (22) od Michal Turek - Pozastavit asi ne. Co jsem prolizal man a...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 11. 8. 2005 20:01

    Michal Turek
    Pozastavit asi ne. Co jsem prolizal man a hlavickove soubory, tak jsem na nic takoveho nenarazil. Predpokladam, ze pozastaveni napr. pomoci mutexu pri cekani na vstup do kriticke sekce jste uvazoval ;)

    Spravne by mely bezet obe vlakna najednou a nezavisle na sobe, vas priklad je typickou ukazkou, jak se to pri multithreadingu delat nema. Nemyslite, ze bude rychlejsi, kdyz bude vsechno klasicky za sebou v jednom vlaknu (to je v podstate i vase reseni), nez aby vlakna na sebe neustale cekala? Navic odpadnou spousty problemu s "dynamickou interakci" naprosto nesouvisejicich casti programu.

    Jenom doufam, ze me ted neprijde navstivit zadny student paralelnich systemu ;))))