Odpovídáte na názor k článku Systém maker v programovacím jazyku C3. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
No ony ty rozhraní třeba v C# mají oproti C++ abstraktním třídám pár podstatných rozdílů.
Keď sú také podstatné a keď je ich iba pár, môžete ich vymenovať? Nech sa nebavíme v abstraktnej rovine.
V C# dává smysl skládat děděním košatý strom dílčích rozhraní, kde se některé rozhraní můžou objevovat znova a znova.
Naozaj to dáva zmysel?
V C++ by to byl dost špatný nápad.
Ktorý konkrétny dôvod tým myslíte?
Inak polymorfizmus, ako základná funkcionalita poskytovaná rozhraniami, realizovaný dynamickou väzbou v rámci dedičnosti, je v C++ dost špatný nápad
už dávno.
C++ umožňuje polymorfizmus riešiť aj inými spôsobmi.