Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Systém maker v programovacím jazyku C3. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • 5. 11. 2025 11:31

    echo_zulu

    No ony ty rozhraní třeba v C# mají oproti C++ abstraktním třídám pár podstatných rozdílů.

    Keď sú také podstatné a keď je ich iba pár, môžete ich vymenovať? Nech sa nebavíme v abstraktnej rovine.

    V C# dává smysl skládat děděním košatý strom dílčích rozhraní, kde se některé rozhraní můžou objevovat znova a znova.

    Naozaj to dáva zmysel?

    V C++ by to byl dost špatný nápad.

    Ktorý konkrétny dôvod tým myslíte?

    Inak polymorfizmus, ako základná funkcionalita poskytovaná rozhraniami, realizovaný dynamickou väzbou v rámci dedičnosti, je v C++ dost špatný nápad už dávno.

    C++ umožňuje polymorfizmus riešiť aj inými spôsobmi.