Odpovídáte na názor k článku Systém maker v programovacím jazyku C3. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
> Keď sú také podstatné a keď je ich iba pár, môžete ich vymenovať?
No základní rozdíl je v tom, kde se nachází pointer na VFT. A od toho se odvíjí důsledky.
V C++ je rozhraní třída jako každá jiná. Ukazatel na VFT má v sobě a když dodám rozhraní, tak velikost třídy roste, protože musím přidávat ty pointery. Ale nemusím rozlišovat mezi pointerem na třídu a na rozhraní.
C# rozlišuje referenci na třídu a na rozhraní, protože pointer na VFT si v sobě táhne ta reference jako doplněk k referenci na třídu které se to rozhraní týká. Díky tomu není problém skládat mraky jednoduchých rozhraní dohromady.
V C++ jsem tenhle druh rozhraní potkal v podobě knihoven. Není to tak hezké na použití, ale zato se tam dají dělat věci co C# nedovolí i když tomu v principu nic nebrání.