Hlavní navigace

Názor k článku Tvoříme trojrozměrné scény v jazyce VRML 2 od h - Dekuji za nabidku, jsem radeji kdyz do diskuze...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 11. 2007 14:28

    h (neregistrovaný)
    Dekuji za nabidku, jsem radeji kdyz do diskuze muze zasahnout vice nazoru, radeji zde.

    Podle toho co jsem se DOCETL Surfely jenom obchazi potize ktere vnikaji pri tom kdyz je potreba zobrazit grafiku ponekud etericke povahy, napriklad chuml casticoveho systemu (kour, bahno etc. nebo velmi clenity povrch), ze by surfely vedly k prekonani n-gonove reprezentace rict nejde, spis jde o doplnek a vylepseni casticovych systemu (samozrejme neni problem pouzit i na pevne teleso-casticovy system je v urcitem casovem bode tez vlastne pevny), proste mapuji na mista jednotlivych castic misto jednoho bodu nejake plosky s x parametry, barva, normala, velikost, textura... stejne tak dobre tam jde namapovat metaball (ktery se zkonverti na polygony) nebo rovnou polygon, na ten se i Surfely vlastne zkonverti tak jako tak (zde je ta masivni paralelyzace ? - vyuzitim dnesnich GPU srze konvezi na polygony ?), pochybuju ze kvuli renderovani orientovanych fleku nekdo bude prekopavat GPUcka.