Hlavní navigace

Názor k článku Úvaha: Výkon dnešních počítačů od Michal Kubeček - To jste asi špatně pochopil. POV-Ray nebyl uváděn...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 12. 2002 2:38

    Michal Kubeček (neregistrovaný)

    To jste asi špatně pochopil. POV-Ray nebyl uváděn jako příklad něčeho extrémně rychlého. Jde spíš o to, že zatímco WYSIWYG nástroje typu 3D Studia (jakkoli jsou rychlejší, protože na rozdíl od POV-Ray neprovádějí jen čistý raytracing) nemáte na takovém stroji šanci rozumně rozběhnout, POV-Ray bez problémů ano. Při sestavování scény budete renderovat v rozlišení 200x150, bez antialiasingu a se zjednodušeným výpočem světla. Pro orientační přehled to postačí a bude to výrazně rychlejší. Finální obrázek si necháte renderovat přes noc, takže vám těch devět hodin nebude vadit. Jinak scénu, kterou popisujete, bych na slušnějším dnešním PC odhadoval tak na 10 sekund - záleží samozřejmě na použitých materiálech a parametrech renderingu.