Hlavní navigace

Názor k článku VoIP s Asterisk: pobočková ústredňa za 30 minút od kokoska.rokoska - Souhlasim s predrecnikem :-) Nekteri, bohuzel, ano... Aby to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 1. 2009 17:53

    kokoska.rokoska (neregistrovaný)
    Souhlasim s predrecnikem :-) Nekteri, bohuzel, ano...

    Aby to nebyl jen vykrik do tmy, tak pridam par drobnosti :-)

    1. Asteriska mam, rekl bych, docela v oblibe.
    2. A myslim, ze toho utahne trochu vic, nez 100 lidi. Nejvice realnych uzivatelu Asteriska jako PBX jsem videl cca 540 a na "ctyrjadru" to nebyl problem. Znam tez callcentrum, jez pres Asteriska prohani pres 10.000 hovoru denne.
    3. Predrazeni SERu/Kamailia/OpenSIPSu povazuji za naprostou nezbytnost :-) protoze Asterisk zachazi s registraceni "tak nejak podivne", navic se takto da cely SIP provoz mnohem lepe ovladat.
    3. Vyse zminene nic nemeni na tom, ze pro operatory se IMO moc nehodi, protoze cely Asterisk je protkan potencialnimi (i prakticky se vyskytujicimi) deadlocky, SIP kanal neni zadna krasa (ale da se celkem snadno upravit, navic mnoho toho zachrani predrazena proxy), navic skalovatelnost opravdu neni nic-moc. 500 uzivatelu je pro operatora "nic"...

    Hezky den!