Hlavní navigace

Názor k článku Výšková pole a specifikace osvětlení v POV-Rayi od Pavel Tišnovský - Ta planeta byla celkem jednoducha :-) Ve FractIntu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 5. 2008 9:43

    Pavel Tišnovský
    Ta planeta byla celkem jednoducha :-) Ve FractIntu jsem napred udelal obrazek plasmy, ten je ostatne v clanku zobrazeny. Tim je zajistena tvorba povrchu planety, ktery ma sedou barvu. Dale je tam hladina oceanu - jde o plochu s bumbmappingem, castecnou reflexi a castecnou pruhlednosti. Posledni jsou mraky vzadu. Tady se pouzivaji dve moznosti - bud celou scenu "zabalit" do obrovske koule (skysphere) nebo dat dozadu plochu, opet s namapovanou proceduralni texturou oblak. Neni zapotrebi si parametry textur vymyslet, vse je v .inc souborech, takze to staci jenom doladit (vetsinou jen meritko, popr. turbulenci).

    SW: POV-Ray (radkovy klient), FractInt + VIM