Hlavní navigace

Názor k článku Výsledky průzkumu mezi vývojáři: platy, technologie i množství kofeinu od j - ??? Nechapu co resis, pokud mas naklady pausalni...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 4. 2015 15:44

    j (neregistrovaný) 2a01:8d00:4000:----:----:----:----:----

    ??? Nechapu co resis, pokud mas naklady pausalni a nejsi platce DPH, tak je naprosto logicky, ze auto koupis soukrome, kupovat ho na ICO = potize s pripadnym uplatnovanim zaruky.

    Pokud ses platce/resis naklady, je to vzdy na zvazeni plusu a minusu, naklady na auto pak lze resit X ruznejma zpusobama, bud muzes hromadit doklady nebo naklady pocitat per km + rocni odpisy ... a je jedno jestli ho mas "na firmu" nebo soukrome. Jen k tomu musis jeste platit silnicni dan (to je tech par kil jejiz vyber stoji vic nez kolik se vybere) a pripadne knihu jizd, kde bys mel oddelovat soukromy a sluzebni jizdy. (uzasna byrokracie ... kdyz po zakaznicich najezdis 50k rocne, a soukrome mozna desetinu ...)

    Vyhoda pausalu je defakto vyhradne v tom, ze nemusis skladovat ty hromady uctenek. Neznam zadnyho cloveka, kterej by mel naklady vyrazne pod tech 60%. Ve vsech pripadech do znam je to +- kolem, nekdy vic nekdy trochu min, ale zadny uzasny nulovy naklady neexistujou.

    V CR sebou pak ten pausal nese i to, ze se nemusis s nejakym volem dohadovat, jestli je nebo neni neco uznatelnej naklad. V DE si trebas naprosto s prehledem muzes do nakladu dat 1/3 najmu, elektriny ... ve svym byte, pokud ho mas jako pracoviste.