Hlavní navigace

Jakou úlohu bude hrát v digitálním marketingu umělá inteligence?

Na to se pokusí odpovědět konference WebTop100. Inspirujte se a vytěžte z digitálního marketingu maximum pro váš byznys.
9. 10. 2018

Sdílet

Konference WebTop100 letos ilustruje, že v digitálním marketingu hrají čím dál větší úlohu data a jejich využití například v kreativním datavertisingu a automatizaci kampaní.

Uslyšíte kapacity na umělou inteligenci (Jan Romportl z O2), na automatizaci digitálních kampaní (Michal Pastier ze Zaraguzy, Jiří Malý z Programmatic), na UX a ekonomiku zážitku (Petr Pouchlý z Court of Moravia). Zazní případové studie, expertní analýzy, ale i velké vize osobností digitálního marketingu jako Markéty Kabátové z uLab, hackera Michala Špačka,investora Michala Bláhy i advokátky Petry Dolejšové z eLegal.

  • Na ukázkách světových i lokálních kampaní se z kuchyně tolik oceňované Zaraguzy dozvíte, jak nejefektivněji využít data na kreativní kampaně, které prodávají. Michal Pastier věří ve spojení dat a kreativity. Věnuje se kromě Zaraguzy i společnosti Exponea, jedné z nejrychleji rostoucí SaaS firmy na světě v oblasti marketingové automatizace a pokročilé datové analytiky s využitím AI (artificial intelligence)

Michal Pastier

 

 Jan Romportl z O2 se pak pokusí propojit své zkušenosti z akademického výzkumu umělé inteligence (AI) s korporátními daty a ukázat jeden z možných budoucích scénářů, jak bude AI tvarována startupy a využívána korporacemi.

Jan Romportl

 

  • Jiří Malý z Programmatic naváže přednáškou: „Optimalizujete DSP dle ÁÍčka nebo spíš ÍjÁčka?“. Programmatic je oblast, ve které jsou očekávané obrovské přínosy od inteligentních algoritmů. Umělá inteligence už vystrkuje první růžky a přitom výkon DSP se mnohem více jeví být funkcí přání jejich autorů.
  • Známý hacker Michal Špaček prozradí pár triků, jak detekovat úniky dat a následně správné reakci. „Američtí vědci totiž zjistili, že to není o tom, jestli vám data uniknou, ale až vám uniknou,“ upozorňuje hacker.

 

Michal Špaček

 

  • Zakladatelka marketingové agentury uLab Markéta Kabátová, která krom jiného pomáhá českým firmám a startupům růst v zahraničí, vám řekne, jaké reporty a metriky sledovat, abyste si byli jisti, že se na vašich kampaních pracuje dobře.

 

Markéta Kabátová

 

  • Pro aspiranty na zakázky ve státním sektoru bude jistě zajímavá přednáška spoluzakladatele Atlas.cz Michala Bláhy, který stojí za projektem Hlidacstatu.cz, na téma digitální projekty veřejné správy včera, dnes a zítra aneb jak z toho ven.
  • Na praktickém příkladě Pavla BrecíkaMall Group pochopíte, jak jednoduché je každou investovanou korunu ve skutečnosti prodělat, ač se na první pohled do analytiky může zdát, že vyděláváte. Být data-driven a řídit investice na základě CPC, CPA nebo ROI už zdaleka nestačí.
  • „Že vám PPC kampaně nebudou vydělávat je až druhý nejhorší scénář,“ upozorňuje advokátka Petra Dolejšová z eLegal. Když si totiž vy nebo vaše agentura netykáte se zákony, můžou vás špatně nastavená PPCčka dostat i do větších malérů, než jsou mizivé konverze. 

 

 

A to rozhodně není všechno. Konference WebTop100 pomůže nahlédnout do komplexnosti digitálního marketingu, ale i otevřít dveře novým tématům. Více se dozvíte v programu.

Neváhejte a zapište si do kalendáře: Čtvrtek 15. listopadu 2018 od 9:00 do 17:00 – konference WebTop100Národním domě na Vinohradech, Náměstí Míru 820/9, Praha. Registrovat se můžete online.

Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a SEMrush. Partnerem akce jsou Digital VisionSeznam.cz. Mediálně akci podporují Lupa.czMarketing Journal a Podnikatel.cz. Produktovým partnerem je STRV. Pořadatelem konference je agentura Sherpas, produkčně ji zajišťuje Internet Info.