Hlavní navigace

Názor ke zprávičce 100 produktů roku 2005: Zvítězil Firefox od Martin Stříž - Marketingový vtip: V jedné firmě uspořádali softballové utkání mezi...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 6. 2005 15:25

    Martin Stříž
    Marketingový vtip:

    V jedné firmě uspořádali softballové utkání mezi dvěma odděleními -- marketingem a informatikou. Počítačoví experti chlápky z marketingu jasně vyklepli. Následující informace, připíchnutá na podnikové nástěnce, jasně ukazuje, jak si na sebe marketingové oddělení vydělává: "Oddělení marketingu s potěšením oznamuje, že letošní softballovou sezónu zakončilo na pěkném druhém místě, když prohrálo jen jedno jediné utkání. Oddělení informatiky se naproti tomu sezóna příliš nevyvedla, když dokázali zvítězit pouze v jediném zápase."