Hlavní navigace

Vlákno názorů ke zprávičce 3D byt ukazuje co dokáže Unreal Engine 4 od Hellraiser - Je to uzasny i kdy to trpi nekolika...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 1. 2015 16:39

    Hellraiser (neregistrovaný)

    Je to uzasny i kdy to trpi nekolika klasickymi neduhy. Nechapu proc se vsechno v modernich hrach musi lesknout jako sklo (napr. kamenne zdi, asfalt, kov s naterem, atd.).V tomto pripade se leskne dreveny nabytek cerne barvy.

    V nekterych castech jsem si nebyl jisty zda je to hra nebo skutecnost, ale napr. sporak pusobi znacne neverohodne.

    Jinak k nekterym zde polozenym otazkam:
    Je to tzv. ingame animace takze neviditelna kamera prochazi bytem po predem urcene trase. Proto to pusobi nerealne a obcas neni jiste zda se seka hra nebo je blbe nastevena trasa teto kamery. ( I kdyz sekani u tech zrcadel by me neprekvapilo.)

    Rekl bych ze hodne podivnych zasekavani a spatneho renderovani na okrajich ma na svedomi tzv. motion blur, ktery je v enginu standartne zapnuty, a jeho funkci bych strucne popsal jako "zkurveni obrazu". Nevim jak vidi ostatni, ale k rozmazavani videni dochazi mozna v extremnich situacich jako jsou autohavarie na dalnici a ne pri obycejnem otoceni tela pri prohlizeni kuchyne.

    Docela by me zajimalo na jakem stroji by bezela hra v teto urovni detailu. A hlavne na kolik zasuvek trifazoveho proudu by se pripojovalo externi napajeni graficke karty.

  • 30. 1. 2015 7:30

    technomaniak (neregistrovaný)

    Budoucnost těchto enginů ve hrách vidím tak max. v adventurách a nikoliv 3D střílečkách. Faktem je že toto mít v AutoDesku (CADech) by rozhodně nebylo od věci. Ovšem projektantovy vytvoření takové simulace týden nebo dva nikdo nezaplatí pokud se nejedná o sídlo za 50 mega výše. Ovšem kdyby někdo vytvořil slušné nějaké makro řešení(např. tvoření map v Duke Nuken 3D) kdy něco podobného půjde vytvořit za den v takového kvalitě pak by to mělo slušnou budoucnost i ve stavebnictví či strojařství.