Je to uzasny i kdy to trpi nekolika klasickymi neduhy. Nechapu proc se vsechno v modernich hrach musi lesknout jako sklo (napr. kamenne zdi, asfalt, kov s naterem, atd.).V tomto pripade se leskne dreveny nabytek cerne barvy.
V nekterych castech jsem si nebyl jisty zda je to hra nebo skutecnost, ale napr. sporak pusobi znacne neverohodne.
Jinak k nekterym zde polozenym otazkam:
Je to tzv. ingame animace takze neviditelna kamera prochazi bytem po predem urcene trase. Proto to pusobi nerealne a obcas neni jiste zda se seka hra nebo je blbe nastevena trasa teto kamery. ( I kdyz sekani u tech zrcadel by me neprekvapilo.)
Rekl bych ze hodne podivnych zasekavani a spatneho renderovani na okrajich ma na svedomi tzv. motion blur, ktery je v enginu standartne zapnuty, a jeho funkci bych strucne popsal jako "zkurveni obrazu". Nevim jak vidi ostatni, ale k rozmazavani videni dochazi mozna v extremnich situacich jako jsou autohavarie na dalnici a ne pri obycejnem otoceni tela pri prohlizeni kuchyne.
Docela by me zajimalo na jakem stroji by bezela hra v teto urovni detailu. A hlavne na kolik zasuvek trifazoveho proudu by se pripojovalo externi napajeni graficke karty.
Budoucnost těchto enginů ve hrách vidím tak max. v adventurách a nikoliv 3D střílečkách. Faktem je že toto mít v AutoDesku (CADech) by rozhodně nebylo od věci. Ovšem projektantovy vytvoření takové simulace týden nebo dva nikdo nezaplatí pokud se nejedná o sídlo za 50 mega výše. Ovšem kdyby někdo vytvořil slušné nějaké makro řešení(např. tvoření map v Duke Nuken 3D) kdy něco podobného půjde vytvořit za den v takového kvalitě pak by to mělo slušnou budoucnost i ve stavebnictví či strojařství.