Dneska máš API, přes který enginu řekneš "nakresli tohle támhle. Posviť na to kuželem světla s takovýmhle úhlem, definovanou barvou, jasem, vzdáleností a pozicí světla" a on ti to nějak vypočítá.
Až bude raytracing, budeš mít API, přes který enginu řekneš "nakresli tohle támhle. Posviť na to kuželem světla s takovýmhle úhlem, definovanou barvou, jasem, vzdáleností a pozicí světla" a on o předá ke spočítání hardwaru.
Pro tebe jako herního vývojáře se prakticky nic nezmění, rozdíl si odmakají lidi od hardware, ovladačů a enginu.
A NVidia s raytracingem nejspíš neprorazí. Všichni jí totiž mají plný zuby, u TSMC si neškrtne (= nedostane se pod 10nm). Chiplety teď nemůže použít bez výpalnýho pro AMD a musí dělat mastodonty s malou výtěžností. Pořádný ovladače to nemá. Ale furt prudí všechny okolo. Zatím je ten její zázrak nepoužitelný a kdo ví, jestli s tímhle přístupem budou mít dost času a peněz, aby to do použitelnosti dotáhli dřív, než je dožene Intel.