Za mne - Rozhodně ne! Blokováním se snažím snížit i množství přenesených dat, považuji to za důležité, slevit nehodlám.
Ten komu bych chtěl eventuelně dopřát výdělek by musel mít reklamu stabilní, která se načte jednou do cache, a server by za shlédnutí reklamy považoval v podstatě to, že browser se dotázal serveru na aktuálnost objektu reklamy, bez toho aniž by ho musel znovu stahovat z webu. Myslím, že nereálná situace. Takže si prostě smlouvy udělejte tak, že vám platí podle počtu jedinečných návštěvníků bez ohledu na načtení reklamy. Protože takovou, vždy nově stahovanou, reklamu prostě blokujem zcela zaručeně.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. Studoval počítače a média, takže je rozpolcen mezi dva obory. Snaží se dělat obojí, jak nejlépe umí.