Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Blokování reklamy je na webu čím dál častější od Karol - Tak tady jste si dost naběhl. Fakta jsou jasná,...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 8. 2013 8:23

    Karol (neregistrovaný) 160.44.230.---

    Tak tady jste si dost naběhl.

    Fakta jsou jasná, od konce 80letých lůt zanikla drtivá většina novin v americe(lokální co byli omezeny na jeden stát či milionové města), ne krachem, ale skoupením od velkých hráčů. Takže zůstalo méně jak deset novin, které prodávají stejné zprávy. Pak jim najednou začali klesat prodeje (překvapivě...)

    Nn. to co jste napsal je pouze tautologie, to, že klesá prodej velkých novin je důsledek politiky "nákupů konkurence" jejich vlastníků.

    Dám příklad zprávy jak Novy, ČT, Primy. Z 99,9 procent úplně stejné informace (na ČT bez psa, na Nově na konci pes, na Primě kočka, jinak informace bez rozdílu stejné). Žádná přidaná hodnota informace navíc. Já se ptám proč bych měl platit stejné peníze jak před 10lety když při stejných informačních kanálech mám méně informací?

    Bohužel, je to stále o tom, poskytovatel buď začne poskytovat více "zboží" a majitel novin si místo Lamborginy bude moci koupit jenom Mercedes nebo může krachnout a dřív či pozděj se ojeví někdo kdo zaplní místo na trhu (a mi si holt budeme muset 1-3 roky počkat), ale platit za nic lidi nebudou....