reklamu blokuju nikoliv kvůli tomu, že bych chtěl poškozovat poskytovatele obsahu, ale protože tvůrci reklamy jsou bezohledně agresivní. Jsem už bohužel ve věku, kdy oči už tak neslouží a musím koukat do monitoru celý den. Kdybych měl koukat na stránky přeplácané agresivními blikátky, tak už krátce po poledni by mě bolely oči tak, že bych nebyl schopen pracovat. O reklamách se zvukem ani nemluvě, nesedím v kanceláři sám. Zase na druhou stranu nemám problém podpořit poskytovatele obsahu nějakou nikoliv nevýznamnou platbou. Pokud ovšem kvůli tomu po mě nevyžaduje registraci, protože s tím mám velmi neblahé zkušenosti s následným zahlcením emailové schránky spamem.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. Studoval počítače a média, takže je rozpolcen mezi dva obory. Snaží se dělat obojí, jak nejlépe umí.