Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Boj s T-Mobilem o 100 SMS zpráv od MilanK - Jsem jediný, kdo má na to opačný názor? Pan...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 12. 2011 0:46

    MilanK (neregistrovaný) ---.din.cz

    Jsem jediný, kdo má na to opačný názor?

    Pan Januška je podle pozdější korespondence s T-Mo a s úřady jistě inteligentní a nadprůměrně uvědomělý člověk. Kdyby tenkrát věnoval tomu telefonátu jen desetinu snahy, se kterou svůj případ dále řeší, tak by teď žádný problém neměl.

    Žonglování mobilních operátorů s různými tarify, akcemi a výhodami je přece obecně známá věc, a tak by si "rozumný" český zákazník měl zjistit, co přesně mu operátor nabízí. Pan Januška, jak to na těch stránkách uvádí, se ale spolehl jen na rozhovor typu "Chci mít stejné podmínky služby, jako doposud." - "Ano, služba (T30 hit) se Vám nezmění." A nezměnila. Oni mu zachovali beze změn i ty podmínky akce 100 SMSek: její platnost byla 2 roky před telefonátem i po něm.

    Jsou země, kde by pan Januška se svojí stížností uspěl, české prostředí má ale "obchodní morálku" bohužel někde jinde. A chování T-Mobile v případě pana Janušky z této morálky vůbec nevyčnívá, naopak mi připadá na naše zvyky slušné. To už je daleko horší "Internet za 400" se smlouvou na dva roky, u kterého je malým písmem napsáno, že ve skutečnosti stojí 800, ale prvních 6 mesíců dostává zákazník 50% slevu, takže z počátku platí jen 400. A toto s tím Internetem je v ČR obecně bráno za přípustné chování, na které jsme si už dávno zvykli.

    Docela obdivuji T-Mobile, že to vydrželi tak dlouho se zákazníkem řešit. Já bych se s ním na jejich místě už dávno domluvil na nějakém kompromisu, ta korespondence se zákazníkem a s úřady je přece stojí mnohem více...