vzhledem k tomu, že v současné době nejsou k dispozici standardy, vhodné zákony a postupy, jak kontrolovat a dělat "ajťáka", zavedení takovéhle věci teď povede buď k formálnímu zakázání vývoje SW nebo to bude mít nulový dopad
Přesně od toho existují profesní komory. Medicína se vyvíjí a doporučené postupy se mění, právo se vyvíjí, IT se vyvíjí.
Byl bych opatrný s tím seznámením o délce podpory. Má-li odběratel zájem o podporu a bezpečnostní aktualizace, poptá je
Naprosto nesouhlasím. Pacient se neptá, jestli zemře. Klient advokáta se neptá, jestli prohraj spor. Je to záležitost profesionální etiky, mít povinnost seznámit klienta s riziky a v žádném případě mu nedávat naději nad rámec toho, co lze rozumně garantovat.
Již dlouho jsem neviděl RFI/RFP, které by něco takového jako podmínku neobsahovalo.
Ale to neděláte asi zakázky za pár desítek nebo nízkých stovek tisíc korun.
Stačí si pročíst na fórech diskuze ohledně PHP 5 a 7.0 nebo se dokonce podívat na nabídky hostingů, nikomu se moc nechce podporu zrušit
Problém je, že zákazník není dostatečně informován. Dodavatel chce získat zakázku, nic ho nenutí zhodnoti rizika, tak proč by to dělal?