Pobavila me veta, ze technicky servis mlzi :) Nam - vicemene technicky nepoznamenanym uzivatelum, kteri plati druhe nejdrazsi pripojeni, ktere UPC poskytuje pro domacnosti - uz 12 dni rikaji tak nehorazne bachorky, ze si to skoro rika o nahrani a zverejneni. Problem jsme hlasili na zakaznickou linku asi osmkrat, technici u nas byli trikrat (opakuji: 3x! dnes odpoledne dorazi ctyrka) s tim, ze nemuzou najit zavadu a vlastne vubec netusi, co s tim je. Oba s manzelem pracujeme pres internet i po vecerech z domova, takze momentalne nestihame, a navic na kazdy prijezd technika bud ja, nebo manzel musime byt doma - coz zamestnavatele skutecne tesi a ma pro to ohromne pochopeni.
Technici tu saskovali s pripojenim noveho modemu, vymenou kabelu, hledanim kabelu ve sklepe apod., aby dosli k nazoru, ze "vsechno funguje, akorat z nejakyho duvodu ten modem neposila signal dal". Rada se dozvim nazor nekoho, kdo o tom ma trochu potuchy.
Také pracuji často z domova přes internet a zkušenosti z UPC mě dovedly až za šéfem s prosbou o datový tarif k mému služebnímu telefonu. Protože potřebuji buď rozeslat maily nebo aktualizovat něco menšího na serveru, stačí pár MB FUP za pár korun. Sice to není řešení, ale by-pass, nicméně vede k bezproblémovému plnění pracovních povinností. Výpadky má totiž bohužel prakticky každý, nejen UPC.