> zabírá drahocenné místo v adresním řádku
a co tam tedy chtěj mít? odebrali už url scheme, triviální subdomény, teď půjde pryč název organizace z EV certifikátu a pokud si dobře vzpomínám, tak chtějí odstranit i celou cestu z uri mimo domény. takže budu mít řádek, který zabírá 90% šířky okna na zobrazení 12 znaků.
taky me to(drahocene) zarazilo, ale pouzivam Vivaldi kde mam panel nastaven takto
s tim ze pokud nekdo chce lze prenastavit:
- zobrazeni << a >> pro presun v historii listu po domenach
- orezavat parametry v adrese (s tim ze po tuknuti na adresu se zobrazi komplet)
- nezobrazovat http/https://
- zobrazova oddelene vyhledavaci pole (s moznosti zakazat vyhledavani v urlpoli i co kde ma/nema naseptavat)
- zobrazovat rozsireni (bud prepinacem(3tecky v pravo) nebo ho vypnout a zobrazovat porad)
- zapnout zobrazeni ikonu uzivatele (pro prepnuti na pripadnej jinej profil jineho "uzivatele")
- adresni radek umistit nahore/dole
- oznacit/neoznacit celou adresu pri tuknuti
- atd... ;-)
aneb Vivaldi nejde cestou "vime nejlip co uzivatel chce", ale cestou "umoznime uzivatel co nejvic moznosti customizace"
Customizace si určitě najde své uživatele, o tom žádná. A je dobře, že takový programy vznikají.
Ale pro drtivou majoritu uživatelů je potřeba jednoduchost. Co největší.
Ber to jako ovládání auta.
Můžeš mít auto s upravitelnýma pedálama (rozložení, odpor, průběh, makra na sešlápnutí ...), nastavitelný chod volantu, konfigurovatelnou řadící páku, páčky pod volantem s plně programovatelnými funkcemi, nastavitelnou bar. teplotu reflektorů, rychlost blikání blinkrů, panel s 365 nastaveními motoru, brzd, řízení ....
... ale využije ho jen fakt expert, závodník, dopravce extr. nákladů, fanoušek ...
Ostatní potřebují auto k dopravě z místa A na místo B. Ideálně bez složitého přeučování na jiný typ auta...
Volant vede auto tam kam zatočím. Plynový pedál je vpravo, brzda vlevo, většinou je tam veprostřed spojka.
Na páčce pod volantem vpravo je blinkr a dálková světla, vlevo stěrače (většinou - viz Olcit ;-) )
Automobilky to pochopili a SW se konečně začal taky přizpůsobovat lidem...
nevim kde se bere nazor, ze MOZNOST si zmenit hromadu veci musi byt pro BFU ktere je menit nechtej problem, proste BFU do nastaveni NEvleze a pouzije vychozi nastaveni od tvurce, ale >BFU si ve Vivaldi najde spoustu nastaveni k upraveni pro sve potreby, takze opravdu nechapu proc si vytasil prapodivne srovnani s autem.. btw: na dalkove mam knoflik vlevo na palubce, vpravo mam sterace a vlevo blinkr ;-)