Problém je, že když se na graf a data jednotlivých měření člověk podívá, tak vidí, že v podnicích je nasazení zhruba o 5% menší ne-li ještě nižší (protože večer bývají lidi i doma a během dne jsou často na mobilu). Realita je tedy ta, že v domácnostech je penetrace IPv6 už poměrně dobrá a řeší se různé již okrajovější problémy, tak pro podniky se jedná pořád o sen a strašně špatně se vysvětluje, proč by např. taková ocelárna nebo architektonická velkokancelář měli nasazovat IPv6 a co z toho budou mít.
Myslím, že je důležité nemalomyslnět a taky se snažím přiložit (v rámci svých možností) ruku k dílu, ale je nutné, aby se povědomí o těchto úskalích a hlavně proč bychom IPv6 měli právě v podnikovém prostředí nasazovat, rozšířilo více. A opravdu tím teď nemyslím společnosti vydělávající IT, ale právě ty společnosti, které mají IT kvůli fungování výroby nebo obecně správě a částečně kontaktu se zákazníky. Možná dobré téma na příští IPv6 day...