Odpovídáte na názor k článku DoS zranitelnost prohlížeče Chrome a všech derivátů. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Tohle je sice od konkurenční platformy, ale soudím, že u Google to bude zrovna tak. (Zestručněno - radikálně.)
Po dlouhém dobývání se na podporu e-mailu:
- Nebyl mi doručen e-mail, na který čekám. Ani do spamu ne.
- Jak můžete vědět, že vám byl vůbec doručen? Co když jej odesílatel prostě neodeslal?
- Odesílatelem jsem já, na jiném systému. Zpráva byla normálně odeslána až na váš server.
- Naše servery mohou podezřelé zprávy odmítnout. O důvodu posílají zpět krátkou informaci. Prosím, přepošlete nám tuto zprávu, abychom zjistili důvod odmítnutí.
- Žádnou takovou zprávu jsem nedostal, e-mail byl normálně předán na server.
- Není možné, že tuto zprávu váš server odmítl?
- Možné by to bylo, ale já v logu vidím, že zpráva byla na váš server předána v pořádku. Nic dalšího.
- Ve výjimečných případech je možné, že z bezpečnostních důvodů se zpráva neposílá, například jako prevence DDoS útoků, nebo pokud přichází ze serverů, zneužívaných k rozesílání spamu.
- Tohle byla obyčejná, nekomplikovaná zpráva z velkého e-mailového providera. Můžete mi sdělit, zda je blokován, či zda není omylem blokován e-mail odesílatele?
- To nelze, tato informace by byla zneužitelná.
- Můžete mi zaručit, že se to nebude opakovat? Že se na náš (placený) e-mailový server doručí všechny zprávy, které potřebujeme?
- Ne, ale zaručujeme vám, že filtrování zpráv podléhá důkladnému posouzení, aby se zabránilo doručení potenciálně nebezpečných či obtěžujících zpráv. Je to pro dobro našich zákazníků..