Ta "důvodová zpráva" je tedy obsažná
Ano, usnul jsem asi po třetí stránce... Hlavním skillem návrháře log zjevně musí být bezuzdná schopnost žvanění, to, že výsledkem je zpravidla úplný odpad, je pak zcela vedlejší. Viz např.
- https://www.lidovky.cz/domov/nove-logo-jihomoravskeho-kraje-pritahlo-posmech-hodiny-od-vydani-stalo-skoro-2-miliony.A181214_110142_ln_domov_mber
- https://zpravy.aktualne.cz/domaci/spravedlnost/r~fa40b14ac7bc11e89f96ac1f6b220ee8/
- https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/435056/logo-nachoda-bavi-internet-mesto-ho-koupilo-za-150-tisic-stoji-120-kc.html
Evidentně jste to nepřečetl ...
Jsou popsané jasné důvod pro pozměnění, praktické ukázky a na rozdíl od vámi prezentovaných "designérů" ta změna není motivována velikostí kontraktu.
je vypíchnu:
- stávající logo používá nesvobodný font
- stávající logo nelze korektně převést na jednobarevné
- stávající logo je vizuálně podobné logu Facebooku (pro laiky určitě)