Vida vida, více než dvojnásobný počet palců dolů a stále žádné vysvětlení. Možná nějaký robot "dolňák" bez myšlenkových pochodů?
Uživatelská interakce je důležitým ukazatelem. Je úplně jedno zda se jedná o plusování, mínusování či hatovací komentáře, hlavně že se u příspěvku něco děje. Lepší, než když ani pes neštěkne.
Odpověď od místních moc nečekej. Na to jsou moc arogantní.
Jinak.
1) Pokud máš povolen JS resp. browser co neblokuje některé js věci (selection pro js, možná i další, PM s tím mívá problémy i tak...)
2) Pokud jsi ochoten poskytnout serveru osobní informace (email...).
3) Pokud neočekáváš žádnou odezvu (často i ta oprava trvá hodiny).
Tak můžeš zkusit použít js vychytávku "Našli jste v článku chybu", obvykle někde pod článkem, tvářítí se jako odkaz (bez js nedělá nic). Občas to pomůže (možná častěji, ale tím, že nebývá zpětná odezva, tak to vypadá, že nezabírá).
Pokud některý z výše uvedených bodů nesplňuješ (nechceš použít js, poskytovat email, nevhodný browser, ...), tak to klidně hoď sem do diskuze ... a očekávej, že bude bez poděkování mazáno a mínusováno a někdy možná i opravena ta chyba.
45 minut od zveřejnění jsem narazil na článek a v titulku bylo, do očí bijící něco jako "itegruje".
Klikám tedy na odkaz "Našli jste v článku chybu?" a vyskočí okno, že musí napřed označit text. Zavírám okno, označuji "itegruje" a klikám znovu. Vyskočí okno, že text je moc krátký. Zavírám okno, označím text znovu a přidám slovo navíc a znovu klikám. Vyskočí formulář vyžadující jméno, email a bla bla bla. Takže to zavírám, klikám na tlačítko Přidat názor, vkládám "itegruje" a odesílám.
Chyba byla následně asi do 5 minut opravena.
Co ale nechápu je to, proč je takový příspěvek smazán. Snad by mohl autor jednoduše chybu opravit, kliknout na odpovědět pod mým komentářem a napsat opraveno, děkuji. Nebo prostě alespoň mlčet. Případně, pokud by chtěl remcat, může přidat nějakou větičku o tom skvělém odkazu na nahlašování chyb a já mu odpovím, jak je to na hovno. Jenže místo toho se příspěvek smaže. Snad se autor článku za chybu stydí natolik, že je třeba její existenci před světem utajit. Jako by se mu snad za to měl někdo smát.
A to jsem ani nepsal podrážděný komentář o tom, jak by si měl autor po sobě článek přečíst, jak by měl fungovat korektor a jak je takto okatá chyba v titulku zbytečná a hloupá. Smazání osobního útoku bych chápal.
Alespoň člověk vidí, jak je feedback opravdu žádoucí.
Tak zase to smazání celkem chápu. Není to fórum a nedají se přidávat štítky či podobně, aby člověk mohl dát hidden offtopic (vyřešené) věci. A jakmile chyba vyřešena, je informace celkem nezajímavá a offtopic.
Jediné co hapruje, je ta zpětná odezva, která u smazaných příspěvků nelze vidět i kdyby byla. (Plus ten velmi nevhodný způsob možnosti nahlašování, který má sám o sobě problémy, že člověk musí do příspěvků)
Díky moc za info.
Problém s email je se spamem. Kdyby ho měl člověk dávat všude (a i tak se musí časem obměňovat). Takže, pro takové (s prominutím) blbosti, jako nahlášení chyby, je jasné že spousta adres je fake nebo 10minutemail like. IMHO to je ta nedomyšlenost. Že pak ani nevím, zda došlo, zda třeba není nějaká vychytávka, že na fake mail se nereaguje.
Takže díky, že teď alespoň vím, že info asi dorazí i s fake email.
P.S.: Proč tam tedy ten mail je jako povinné pole? (Když může být i fake)
P.P.S.: Zrovna kde jinde než na root bych očekával, že nebudu muset dělat tajtrdlíky s js (imho by pak mohlo ubýt i spamu v diskuzi - pro ty s vypnutým js nebo exotickými browsery /resp. exotickými pluginy zakazující canvas a podobné/).
Ten komentář jsem následně smazal já, právě proto, že neobsahoval žádnou další užitečnou informaci, jen chybné slovo, které už bylo opraveno. Právě proto tu máme ten formulář, aby tisíce lidí nemuseli číst vlastně už neplatný komentář. Když někdo upozorní na chybu v komentáři, velmi často rovnou sám napíše, že je pak možné komentář smazat.
Formulář má další výhodu, že chodí přímo do redakce i autorovi, takže na něj můžeme reagovat rychleji než na komentář, kterého si můžeme všimnout druhý den. Každé to hlášení řešíme, ale ne vždy je oprávněné. Často je tam hlášena třeba jazyková chyba, která ale neexistuje. Typicky slovo ližiny vyvolá vždycky hromadu hlášení, ale takto je zapsáno správně. Ten e-mail je tam právě proto, aby bylo komu odpovědět zejména v takových situacích. Pokud autor hlášení napíše nechci@napsat.cz, tak mu pak nemůžeme vysvětlit, proč jsme jeho problém nevyřešili. On se pak za dva měsíce vzteká pod další zprávičkou, že už formulář použil pětkrát a nic se nestalo. My to nikdy neignorujeme, ale ne vždycky se jedná o chybu a často to není komu vysvětlit.
Souhlasím s xxxx, jakmile je chyba opravena, není nadále zajímavé, že to autor posral (to je zde koneckonců běžné), příspěvek (vlákno) sloužící k opravě je vhodné umazat, aby nezasíral diskusi. Sám jsem o to žádával autora. Takže za mě zcela v pořádku.
Nahlášení chyby nedoporučuju používat, je to spíše za dobrotu na žebrotu, ale když už, tak email snese kdeco, nycht vár.