Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Google požaduje po výrobcích telefonu dva roky bezpečnostní podpory od Andrej Babis - Dekuji panu Krcmarovi za seriozni odpoved. Mate muj...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 10. 2018 21:46

    Andrej Babis (neregistrovaný)

    Dekuji panu Krcmarovi za seriozni odpoved. Mate muj respekt. Dovolim si s vami vsak nesouhlasit.

    >> Problém je právě v tom, že ty podmínky známé nejsou.

    Vsichni ti lakomci by si meli priznat: Podminky zname jsou. Jenze to nikdo necte (at uz deklarovane vyrobcem nebo na popularne naucnych serverech).

    Dale jsou tu zkusenosti. Napr.: Kdyz pujdu rano do kramu a koupim si tam plesnivej rohlik, priste uz si ho tam nikdy nekoupim. Vlastne uz si tam nic nekoupim a s touto zkusenosti se podelim s prateli. Ledaze bych chtel rohlik za kazdou cenu 0.90CZK :-).

    Jenze tady placou jen lakomci, co by ostatnim vnucovali (fakticky tak zdrazovali) telefony s aktualizacemi , o ktere vetsina (ano troufam si rici, ze vetsina) lidi nestoji (pro lakomce: tim nerikam ze nejsou pro nekoho dulezite).

    Videl jste nekdo na Heurece nebo Zbozi filtrovani podle "Frekvence aktualizaci", nebo "Minimalni pocet aktualizaci v zaruce". Nevidel. Otazka pro lakomce: Proc si myslite, ze to tam neni?

    Doplnujici otazka: Co je nejpopularnejsi filtr a tridici ktrierium?

    :-)