Tak jasne, trebas nekdo prijde s tim, jak prekonat rychlost svetla, a pak mozna to i bude fungovat ...
Je tak tezky pochopit, ze s latenci nic neudelas ani kdyby ses rozkrajel? Zrovna na AC sem koukal na streamu
1) dotycnej (s 8jadrem +ht ) mel problem se streamem, protoze ta hra mu sezrala skoro vsechen vykon CPU (coz je pro vytvory UBI pomerne typicky)
2) dotycnej celkem dost nadaval na cheatovani hry protoze opakovane AI reagovala daleko rychlejs nez by mela, a i kdyz reagovala ocekavatelne, bylo to na hranici moznosti hrace na to reagovat
3) zopakni si hosiku zakladni skolu ... pri HD streamu = 10Mbit/s spotrebujes za KAZDOU JEDNU HODINU 4,5GB dat. Kdyz tu hru budes hrat 50 hodin tak to mas ... 225GB ... hmm a to se urcite vyplati. Specielne kdyz uz dneska nekteri hrajou hry i ve vyssich rozlisenich ... takze rekneme klidne 50Mbit/s (a vyhradne proto jsou hry cim dal vetsi).
4) v soucasnosti soudruzi naprosto nezvladaji provozovat hry, kde jim kazdy jeden hrac generuje traffic v radu 10kbit (i vyrazne min) a zatizeni serveru na urovni 00PRD. Ale zcela urcite zvladnou o rady vic ...
5) opet si zopakni zakladni skolu ... to ze mas servery nekde v datacentru === muzes obslouzit lidi z dany casovy zony, a mozna z jedny az dvou kolem. Tim koncis. A tihle hraci budou ... krystova noha ... chtit hrat v PRESNE stejny cas. A tech zbylych 20 hodin ti bude ten HW ... khovnu.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. Studoval počítače a média, takže je rozpolcen mezi dva obory. Snaží se dělat obojí, jak nejlépe umí.