Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Google představil Project Stream, moderní hry si zahrajete přímo v prohlížeči od Sten - Zajímalo by mě, jak chtějí řešit latenci. U...

  • 3. 10. 2018 23:09

    Sten (neregistrovaný) ---.gate.parawide.net

    Zajímalo by mě, jak chtějí řešit latenci. U latence ostatních objektů (jiných hráčů, prostředí ap.) lidský mozek toleruje cca 125 ms, než si toho všimnete, ale u reakce na vlastní podněty je ta tolerance jen cca 40 ms (to je také důvod, proč multiplayer hry většinou animují pohyb hráče lokálně, místo aby čekaly na update pozice ze serveru). Dejme tomu, že jejich výkonný HW zvládne aktualizovat stav mapy každých 10 ms a vykreslí 120 FPS pro každého hráče, to dělá celkovou latenci 20 ms. Takže na přenos a vykreslení u klienta zbývá jen okolo 20 ms. To opravdu moc není, latenci do Frankfurtu na optice mám 10 ms, u UPC jsem už přes 20.