Zkuste si přečíst oba články :) První odkaz míří na benchmark v Bioshock Infinite, třetí na totéž v Metro Redux.
Porovnávat AMD Catalyst není asi nejspravedlivější, protože AMD vývoj tohoto ovladače moc neřeší. Místo toho investuje zdroje do FOSS ovladače, který před cca 6 lety začínal v podstatě od nuly a musel postupně podporovat minimálně tři odlišné architektury GPU (R300, R600, RSI). Bioshock Infinite vyžaduje podporu OpenGL 4.2, která zatím není kompletní (chybí 5 extensionů a podpora pro pár "subextensionů" z GL_ARB_gpu_shader5), takže FOSS ovladač se zatím smysluplně obenchmarkovat nedá.
AMD místo zveřejňování dokumentace přispívá přímo kódem, takže "nezávislí" přispěvatelé mají trochu složitější situaci než v případě Intelu. Na druhou stranu je aktivita AMD na vývoji FOSS infrastruktury pro jejich GPU na všech frontách celkem čilá o čemž vypovídá třeba i poptávka po dvou dalších vývojářích.