Spotify, spotify, něco mi to připomíná...
...
Víte, jak se to dnes dělá, když chcete uživatele přesvědčit, aby vám nakonec odsouhlasili něco naprosto nepřijatelného? Je to prosté a Facebook tuhle metodu používá už léta.
Náhle z ničeho nic utáhnete kohoutky nebo změníte Pravidla užívání/ochrany soukromí tak, že se v nich objeví něco absolutně nepřijatelného. Vzápětí couvnete, ale pokud jste na úrovní nepřijatelnosti pokročili o deset kroků, tak se vrátíte jen tak o čtyři až šest.
Uživatelé vám nakonec zatleskají, protože jste jim vlastně vyhověli. Vy jste ti hodní, ale svého cíle jste nakonec dosáhli. Ideální ještě je celé to svést na to, že „neumíte komunikovat“ a „příště to uděláte lépe“.
Přesně tento postup čerstvě předvedla hudební služba Spotify. Kompletně ve všech bodech.
http://www.lupa.cz/clanky/spotify-zmenilo-podminky-uzivani-a-chce-o-uzivatelich-vedet-vsechno/
Že by?