Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Jak na kompilaci Wesnothu 1.6 od Inkvizitor - Zas takové rozdíly tam nejsou, alespoň já jsem...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 3. 2009 22:17

    Inkvizitor (neregistrovaný)
    Zas takové rozdíly tam nejsou, alespoň já jsem si nevšimnul. Lepší model terénu (stromy), gryphon riders vrhají stíny, jinak vypadají mermen, když dostane figurka přes hlavu, tak se na chvíli začervená. Kampaně jsem zatím nezkoušel, v multiplayer režimu se mi zdá, že trochu vylepšili umělou inteligenci. Hlavně bacha na to, že nová verze Wesnothu si vytváří nový soubor s daty v ~. Ideální je IMO hru spustit a zase vypnout, zahodit nebo přejmenovat .wesnoth1.6 a zkopírovat .wesnoth do .wesnoth1.6.

    V OpenSUSE se hra zkompiluje naprosto v klidu, pokud si člověk nainstaluje *SDL*-devel.