> Každá jejich hra od Morrowindu (s přivřením obou očí lze říct od Oblivionu) je brutálně vzdálená předlohám, zjednodušená a postrádá to, co si lidé na předchůdcích oblíbili - atmosféru a mechaniku.
Můžeš mi říct, které předlohy máš na mysli? Mluvíš v množném čísle, takže to není jen Morrowind. Red Guard byla hodně jiná hra (adventura), takže myslíš k Morrowindu i Daggerfall a snad i Arenu? To asi nemyslíš vážně... I když zůstanu u toho Morrowindu, tak je mi líto, ale nevidím nic moc, v čem by Skyrim byl "zjednodušený".
Vidíš, já (jednoruční) meč mám doma a i jsem s ním jednou dobou docela často máchal. Ale i teď když ho vezmu do ruky, tak s ním rozhodně máchnu víc jak 5x. Na rozdíl od toho kovářovic syna z KC:D.
O běhání psal Vávra a naopak mi přijde, že v KC:D zvládá hrdina sprintovat v plné zbroji nerealisticky moc. Ale to můžu vzít jako úlitbu hratelnosti.