Problém bych neviděl v reklamě jako takové, ani v tom, že je vlézavá (to by jinak nefungovala). Problém je hlavně v tom, že spotřebitel není řádně dopředu informován a nemůže se rozhodnout pro (dražší) variantu bez reklam. Dodatečné vpravení reklam do zakoupeného televizoru, nebo teprve dodatečně položená nabídka na vypnutí reklam za poplatek je hovadská praktika.
Mam model od Samsungu z roku 2015 a reklama sa mi tam zatial nezobrazuje.
Ked som ho ale nedavno resetoval do tovarneho nastavenia, lebo sa "zasekol" pri prehravani z USB a nepomohlo ani vytiahnutie z elektrickej zasuvky, tak som pre istotu pri pociatocnom setupe nepotvrdil suhlas so spracovanim osobnych udajov. Pri kazdom zapnuti televizoru sa sice na asi 30sekund zobrazi male okienko s upozornenim, ze setup nie je dokonceny, ale snad to pomoze na odstranenie takeho zverstva ako reklama.
Ak by to nepomohlo a reklama by sa v buducnosti zobrazila, tak TV okamzite odpajam od siete, aj tak ho vyuzivam len ako zobrazovac a sietove pripojenie sluzilo len na update FW.
Měl jsem ve svém okolí spoustu ortodoxních kamarádů, kteří taky nechtěli o chytré televizi slyšet a zapojili si ji jen jako zobrazovač k jinému zařízení. Do dvou, tří let ze zvědavosti začali objevovat online funkce televizoru a dnes už víceméně zahazují svoje přehrávače i úložiště (nezahazují, ale používají jen minimálně) a daleko raději čerpají online služby (včetně těch placených).
Výrobci jsou si toho dobře vědomi a velmi balancují na hraně toho, jak zaujmout a jestli prodávat reklamu. Jen ne vždy a v každý čas se to všem povede správně.
Moj televizor ma 5 rokov (a predpokladam, ze dalsich 5 ho este vyuzivat budem, ako ten co som vlastnil predtym) a obavam sa, za na niektore online funkcie uz nema jej HW dostatocny vykon.
Okrem toho funkciu stiahni film z torrentu, najdi k nemu CZ/SK titulky a prehraj, moja TV nema :-)