Hlavní navigace

Vlákno názorů ke zprávičce Majitelé TV Samsung si stěžují na rostoucí množství reklam od fpul - Co s tím? Udělat z TV tupý zobrazovač...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 3. 2020 11:14

    fpul

    Co s tím? Udělat z TV tupý zobrazovač (+ DVBT či satelit) a případné streamování řešit settopboxem. Pokud by se výrobce začal chovat tak že vám to přestane vyhovovat, dá se relativně levně vyměnit. Kutilovi to možná to půjde snadněji rootnout a nahradit svobodným software než u TV. Červené tlačítko ať si vetknou za klobouk.

    Opět se ukazuje že tzv. "smart" věci platí, že když vás to může sledovat, tak vás to sleduje. Možná ne hned, ale časem se někde v korporátu najde produkťák co to prosadí. Firma AVG nedávno ukázala, že nenasytnost nemá hranice.

    Tady už to došlo tak daleko, že vám zasílají nevyžádaný obsah.

    Zde je prostor pro stát aby zasáhl. Změna chování po koupi, nemožnost to vypnout, neinformování zákazníka a pod. Doufám že z toho budou žaloby, soudy a regulace.

  • 10. 3. 2020 11:24

    Miroslav Šilhavý

    Kutilovi to možná to půjde snadněji rootnout a nahradit svobodným software než u TV. Červené tlačítko ať si vetknou za klobouk. (...) Opět se ukazuje že tzv. "smart" věci platí, že když vás to může sledovat, tak vás to sleduje. (...)
    Zde je prostor pro stát aby zasáhl. Změna chování po koupi, nemožnost to vypnout, neinformování zákazníka a pod. Doufám že z toho budou žaloby, soudy a regulace.

    Neviděl bych to tak černě. Tyto věci jsou samoregulační. Jakmile se spotřebitelé začnou odklánět od výrobců, výrobci velmi rychle korigují svoje postoje. Takže kutil bude akorát tak frustrovaný, že věnoval energii něčemu, než vyladí, tak na trhu už bude existovat řešení.

    Jak psal pan kolega výše, jedinou cestou je, že se spotřebitelé začnou zajímat nejen o inzerované parametry, ale budou výrobky požadovat i vyzkoušet v praxi. Tím se přinejmenším zrychlí ten oběh mezi blbým nápadem výrobce a korekcí.

  • 10. 3. 2020 11:55

    fpul

    Co popisujete, to funguje u menších a středních firem. Gigantické korporáty mají vámi zmiňovaný cyklus "blbý nápad - korekce" nepřijatelně dlouhý. Místo korekce se spíše dostaví P.R. nebo marketingová kampaň. Ty firmy jsou příliš velké, aby jste mohl jejich produkty bojkotovat. Změnou dodavatele si nepolepšíte, produkty mají zaměnitelné (často se dělají ve jedné fabrice - viz. např. automobilky). Manageři v nich fluktuují z jedné do druhé.

  • 10. 3. 2020 13:01

    Miroslav Šilhavý

    Zrovna na poli spotřební elektroniky je opravdu velká konkurence. U televizorů se poměrně rychle najde takový výrobce, který se v té době bude chovat lépe.

  • 10. 3. 2020 13:20

    Martin X (neregistrovaný) ---.dynamic.chello.sk

    Hlavne mensi "neznackovi" vyrobcovia dokazu v tomto pomoct spotrebitelovi.
    Spominam si moju frustraciu, ked som vymenil "neznackovy" DVD prehravac, ktory bez problemov umoznoval preskocit "nepreskocitelne" casti DVD (reklamy a varovanie pred kopirovanim) za "znackovy", ktory striktne dodrzoval DVD standardy a "nepreskocitelne" casti povinne prehraval. Vysledkom bolo to, ze som prestal vyuzivat blizku DVD pozicovnu a presiel som na internetovu "distribuciu", ktora obsahovala uz len samotne filmy (nastastie ten znackovy prehravac dokazal prehravat DivX).

  • 10. 3. 2020 15:15

    Zdeno Sekerák

    Tohle se mi stalo s pohadkama pro deti. Nekdy pred 10 lety uz byly DVD levne jenze... Kdyz jsem to dal do pocitace tak reklama na novou pohadku (ktera po 2 letech uz jaksi nova nebyla), pak to hnusne video ze se filmy nemaji krast, pak zase reklama na tu pohadku... Kdyz se mne 5 lety syn uz po treti zeptal proc to musi koukat pochopil jsem. Presli jsme na youtube + uloz.to a tu DVD od ty doby nepouzivame.