Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Mark Shuttleworth se prý vrátí do čela Canonicalu od ivoszz - Nemá smysl se hádat o slovíčka. Ve slovu...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 4. 2017 14:31

    ivoszz

    Nemá smysl se hádat o slovíčka. Ve slovu timing je schováno to, že jsi na správném místě ve správný čas. Nikdo neřekne, že máš správný timing, když budeš stát trvale pod košem soupeře, i když technicky vzato za určitých předpokladů na zlomek sekundy to bude na správném místě ve správný čas. Podstata timingu je, že se tam zjevíš neočekávaně nebo danou akcí (přihrávkou) překvapíš.

    Nemyslím, že jsme v zásadním sporu. Já jen upozornil, že velmi přesná odpověď s pěkným přirovnáním si tady vyslouží množství záporných odpovědí jenom proto, že je od Nového. To jen ukazuje na stereotypnost myšlení, žití v dogmatech a malou snahu o pochopení problémů. A to v naprostém rozporu se sebevědomím zdejší komunity. A nic na tom nemění to, že v naprosté většině se s Novým neshodnu.

    Ale souhlasím s ním, že jako největší podmínkou úspěchu je pravý timing. A že se to zjeví vždy až zpětně. Technické řešení je až druhotné, na prvním místě je vždy pokrytí potřeby.

    Pečlivější čtení slov jako "spíše v nepřímě úměře s úspěchem" by ti nedovolilo mi podsunout "Takže zaručíš, že čím horší tím úspěšnější?". Problém technické dokonalosti je ten, že nikdy nekončí. Přičemž základní potřeby často splní jen pokrytí 50%. To je kouzlo úspěchů řešení, která často byla technicky nedokonalá (někdo by řekl až omezená), ale přišla ve správný čas a pokryla třeba jen polovinu potřeb. Na zlepšování je pak času dost. Tohle se samozřejmě nemusí každému líbit, ale svět tak zpravidla funguje. Lidi, kteří čekají s uvedením na to, až bude výrobek "dokonalý", jej zpravidla neuvedou buď vůbec nebo příliš pozdě.

    Ačkoliv je osobně nemám moc rád, genialita lidí jako byl Jobs nebo je Gates byla v tom, že našli vhodnou míru, kdy daný produkt pustit do světa. Že při tom měli ranec štěstí a často použili i ne příliš poctivé metody už patří k podnikání. To asi nezměním.