[Ivan]
Proto staci podpora napr. dvou mainstreamu (mineno Linuxovych dister - napr Fedora a nejaky to *buntu nebo Mint, o kterych je nejvic slyset mimo Linuxovou komunitu) a Widli (pripadne dalsich prop. os). To muze zaridit jiz vyrobce . Prodejce jen do sestavy vlozi dany system na zaklade pozadavku zakaznika. Stejne odpovednost vetsinou jde na hlavu vyrobce (v jednoduchych pripadech se to resi na miste, ale co vim, tak se to stejne od zakaznika vetsinou prevezme a posle vyrobci). Ten ma dostatecne podklady, aby system zprovoznil a rucil za nej.
Pokud si to zakaznik bere bez os, staci mu k tomu dodat upozoneni (napr. na uctence, v letaku, atpd), ze pripadna rizika si bere kupujici na sve triko, neposkytuje se zaruka na os, ktery tam uzivatel naisntaluje ani na skody na hw takto zpusobene. Taky by bylo vhodne na to kupujiciho vyslovne upozornit. Tedy v tomto pripade zodpovednost pada na kupujiciho. Pokud preceni sve moznosti oprava/instalace jednoho z podporovanych systemu je za odpovidajici priplatek (+ pripadna cena os).