Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Microsoft zveřejnil detaily kolem výběru prohlížečů od Libor Šedivý - Každopádně, GIMP používám na web, takže tam CMYK...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 9. 2009 16:25

    Libor Šedivý

    Každopádně, GIMP používám na web, takže tam CMYK ani HDR netřeba. Co se týče GUI, tak jistě víte, že nová verze přinese nové a podstatně lépe použitelné. Já jsem optimista v tomto ohledu. Ovšem i nynější GUI mi nepřijde tak strašné, jako bylo v jedničce. Naučil jsem se ho používat a nemám problém. Nevím, ale panel nástrojů mi přijde hodně podobný jako v Photoshopu :-D – nahoře nástroje, pod nimi volby – to má přeci i Photoshop. Jistě, je tam mnoho odlišností. Prostě ale Photoshop naprosto nepotřebuju. ;)

    Co se týče GUI Office 2007, tak mnoho lidí si mi stěžuje, že „ten program“ zase změnili. No, já je nevyužívám, jen jsem je zahlédl, takže nebudu hodnotit. Raději.

    Co se týče MS supportu, tak ten mi ani nepřipomínejte!! OEM parnter věděl snad ještě méně! Takto si placenou podporu nepředstavuji! Rada vypněte to a zapněte to mi OPRAVDU nestačí! Nakonec jsem si našel řešení na netu a opravdu nebyla o restartu!! V té době jsem nic o nějakém OEM neviděl. Dnes si dělám podporu sám pro sebe. ;) Linux je opravdu pro mě mnohem lépe dostačující, navíc tak často jako Win nepadá, a to já potřebuju pro své podnikání – stabilitu.

    Co se týče vašeho posledního odstavce, tak ten je opravdu zavádějící. Samozřejmě že neumím troubleshoting Windows, ten řeší nějaké střílení trablů. Já řeším skutečné laické problémy a divil byste se, zatím jsem vyřešil vše a často velmi rychle. Pokud je problém s HW, automaticky uživateli poradím servis, protože na to jsem už opravdu krátký ;). Lidé řeší skutečné problémy a ne ty vaše pseudoproblémy, kde chudáky zákazníky zavalíte tisíci anglicismů a většina vašich rad (v tom lepším případě) se odkazuje na servis. Opravdu alibismus. A trapné. Ukazuje to na vaši „profesionalitu“. Navíc mnoho notebooku je prodáváno s OEM verzemi, tak kde se sakra má zákazník dovolat problému? Ubohé.