Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Mozilla hledá nové logo. Podívejte se na sedm finalistů od belzebub - Jakekoliv meneni loga je v 99.99% pripadu naprosta...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 8. 2016 14:59

    belzebub (neregistrovaný)

    Jakekoliv meneni loga je v 99.99% pripadu naprosta kravina, debilita a vysledkem je zhorsene vnimani znacky.

    Nejspis se jedna (jako ostatne vzdy) o snahu nejakeho nove prijateho marketingoveho zmrda (prosim necenzurovat, jedna se o terminus technicus), ktery nema co delat a tak vymysli spolehlivy zdroj cinnosti - zmenime logo. Funguje to tak uplne vsude, od urovne male firmy az po uroven statu (viz "Cechie").

    Logo predstavuje nejakou snadno zapamatovatelnou nalepku, ktera se s danym produktem poji. Pokud ji zmenite, prijdete o velkou cast toho co jste doted budovali. Takze pokud jste se nahodou neprenesli strojem casu do roku 1945 a nesnazite se navrhnout novou nemeckou vlajku, tak zadne logo za zadnych okolnosti nemente.

    Btw, coca-cola naposledy menila logo nekdy pred 120 lety.. a urcite ji to neuskodilo.

    A to se vyjadruji pouze o samotnem napadu ZMENIT LOGO. Zde uverejnene navrhy jsou tak strasne, ze vazne nechapu, jak se muze neco takoveho ve 21 stoleti objevit. Myslim ze ani ve zvlastni skole plne mentalne postizenych slepych a bezrukych deti by udelali lepsi loga. 90% navrhu ani nechape, co to vlastne logo je. Hint: neni to napis "bezne vypadajicim" fontem, ani "myslenkova masturbace nad tim, jak vizualizovat jmeno firmy/produktu" (tyto navrhy jsou exemplarnim pripadem toho jak se to NEDELA - zvlaste ten posledni) a uz vubec to neni grafika jako z navrhu socialistickeho normalizatora z roku 1970.

    Tj. pokud to nekomu z meho textu nedoslo - v ankete chybi "zachovat stavajici", ktere by bylo jedine na ktere bych kliknul.