Pokud má organizace 50 a víc vývojářů, které může dedikovat na infrastrukturu, tak se takové věci už dělají jinak. U webových technologií není potřeba, aby se operační systém nebo úložiště tvářilo jako jeden systém nebo jedno úložiště.
Ta architektura bude poměrně jednoduchá - nějaké clusteříky s lokálnimi disky apod. Vše se zjednodušší, když si uvědomíte, že význam jednotlivých videí není stejný a v čase se navíc mění k lepšímu. Stojí to v podstatě na tom, že se musí vyřešit úzká hrdla operačního systému, serverů (HW), aplikací a I/O systému. A to jde vždy lépe nějakou inteligentní SW politikou než hrubou HW silou. Navíc tu SW politiku můžete časem adaptovat, což se s HW dělá dost blbě.
A k těm výpočtům kapacity: + repliky na úrovni základního úložiště + repliky na úrovni CDN + každé video se, pokud se nepletu, generuje do 3(?) formátů + videa se připravují v několika rozlišeních (nevím jaké má YT politiky). Takže ona kapacita roste daleko rychleji.