Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Nepovedený port Zaklínače 2 chce napravit svou pověst od Lael Ophir - A znovu: zkuste si odpustit tu nepatřičnou familiérnost....

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 7. 2014 22:59

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    A znovu: zkuste si odpustit tu nepatřičnou familiérnost. Jestli vás rodiče nenaučili slušnému vychování, běžte to u nich reklamovat.

    Ad nekteri vyvojari dokonce gamesky na opengl predelavaj - to si zřejmě pletete s Mantle API, které je pouze pro karty AMD, pořád ještě(?) v beta verzi, a používá ho deset her včetně těch nevydaných. Snahy o low level rozhraní tu samozřejmě jsou - například DirectX 12. OpenGL podobné low level API nenabízí, a nejspíš pár let nabízet ani nebude. BTW pokud víte o někom kdo předělal hru z DirectX na OpenGL z důvodu výkonu, dejte link - rád si počtu.
    http://www.redgamingtech.com/directx-12-low-level-api-analysis-of-xbox-one-game-development/

    Windows XP se typicky provozují na starém HW, kde hrám nejnovější GPU nepomůže. Deset let staré stroje nemají dostatečně silné CPU, a u 32-bitových WinXP není ani dostatek paměti. Navíc se autoři her vyhýbají OpenGL z důvodů které jsem linkoval.