Hlavní navigace

Vlákno názorů ke zprávičce Oculus Rift přijde na trh na začátku příštího roku od mankind_boost - Moc pozde, jeho hype uz davno umrel.

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 5. 2015 18:20

    j (neregistrovaný)

    Si dovolim vykrast jinde .... teda pokud mi tento podelanej dementni system dovli to vlozit.

    Palmer Luckey 2013:
    "Something has gone wrong if it takes until the 2014 holi#day season to sh#ip."

    Palmer Luckey 2014:
    "If it doesn't come out by the end of next year (2015), then something's gone wrong."

    Palmer Luckey 2015:
    "Today, we’re incredibly excited to announce that the Oculus Rift will be shi#pping to consumers in Q1 2016. ...if something wouldn't go wrong again."

  • 10. 5. 2015 8:35

    Karel (neregistrovaný)

    To má tři důvody:

    1. Od funkčního prototypu je to k produktu pro koncové zákazníky dost daleko. Musí to odolat i relativně malým dětem, opilým dospělým a uklízejícím lidem. Nechtějí dodat produkt, kterému se po pár dnech něco ulomí a musí se kolem toho chodit opatrně jak kolem nevybuchlé bomby. Zatím co dodávali prototypy, tak to nebyla žádná sláva, životnost byla v měsících.

    2. Ihned musí být na trhu dost her a programů, které s tím budou fungovat skvěle. Mají jediný pokus, protože pokud hned na začátku nebude důvod si to pořídit, tak časem už si to lidé nekoupí. Mají pár dobrých titulů, například Elite: Dangerous. Jenže se zatím jedná o úzkoprofilové věci. Nějaké virtuální GTA apod. stále ještě chybí.

    3. Mají moře peněz. Mohu vyvíjet a vylepšovat dalších několik let. Není tam žádný investor, který by je tlačil dodat produkt na trh. Osobně jsem vděčný za konkurenci, protože to je jediná motivace k tomu, aby už konečně ty brýlě začali prodávat. Nehledě na to, že jakmile bude vývoj dokončen a produkt vydán, tak značná část z těch lidí přijde o práci (hotovo, děkujeme). To je samo o sobě dost silná motivace pro nekonečný vývoj.

    Zkrátka:
    Současná verze vyžaduje laboratorní prostředí, není dostatek her a programů, které by ihned nalákaly majoritní populaci a stále se topí v penězích.

  • 10. 5. 2015 9:02

    j (neregistrovaný)

    Jasne, a tohle se pred tema 3ma rokama nevedelo ...

    Vysledek bude PRESNE stejnej jako VFX a dalsi pokusy. Par nadsencu si to koupi, a pak po tom nestekne ani pes.

    Ostatne, viz 3D TV, nikdo o ne nema zajem. Dokonce to nepouzivaji ani ti, kteri to ve sve TV maji. A vis proc to tak dopadne? Podivej se, jak vypada mainstreamova herni platforma. Bud je to podprumerny PC s nejakym tim TN monitorem za par frfni, nebo je to nejaka konzole s levnou televizi. Jak ten monitor tak tu televizi lze ovsem pouzit ke sledovani filmu, lze ji pouzit k browseni po internetu ... tyhle brejle ne.

    Podivej se, kolik lidi ma doma cokoli jinyho nez klavesnici a mys (pripadne ovladac ke konzoli). kolik lidi ma treba joystick nebo volant? Prakticky nikdo. Protoze se to na nic jinyho nez na hrani pouzit neda, a predevsim proto, ze to stoji penize.

    A to nemluve o tom, ze jaksi zapomeli uplne na reseni ovladani tech her. Defakto se to da pouzivat tak maximalne u trivialnich hricek, ktery zadny ovladani nepotrebujou.