Tohle mi trochu nejde na rozum ...
http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=application&iId=1015
=> hra by mela behat vpohode.
Vyrabet engine pro 12let starou hru ... mi prijde ponekud padly na hlavu ... nez ho nekdy v roce 2040 dodelaj ... tak si nikdo nevzpomene, ze takova hra nekdy existovala.
A ze takovych projektu bezi ... a bezne se tak po tech +-10ti letech vyvoje dostavaj do faze, ze to +- umi to, co puvodni hra ...
Kdyby radsi delali neco svyho, novyho, byt by to trebas nevypadalo jako vyhypovany AAA gamesy, ale melo to nejakej napad ...
Nevim, když to někoho baví, tak proč ne. Jinak i tak je to lepší než dnešní AAA hry. Často to jsou splašky vyhypované reklamou, aby to lidi koupily v předprodeji za nehorázné prachy. Dál polovina her je o zombíkách, kde jediné co AI musí umět je běžet směrem na hráče a nepřekvapivě to mezi masou boduje. Takže i tenhle stará předělávka má pořád víc co říct než většina moderních her pro lidi co si chtějí zahrát něco jiného než mainstream (ukaž mi kdy naposled vyšlo RPG s kvalitou morrowindu).
No, z vašeho příspěvku to vypadá, jako by tady nedávno byly zlaté časy. Nebyly. Vyjádřil bych to úpravou vaší věty:
Tenhle stará předělávka měla víc co říct než většina tehdejších her pro lidi co si chtěli zahrát něco jiného než mainstream (ukaž mi kolik tehdy vyšlo RPG s kvalitou Morrowindu)
Ale byly, stačí sa pozrieť napr. práve na Morrowind vs. Skyrim alebo Doom 2 vs. Doom 3. Hry dnes sa uberajú trocha iným smerom a sú viac nastavené na konzum. Nie vždy je to zlé, ale som rád, že existujú projekty ako OpenTTD, OpenMW alebo Doomsday Engine, ktoré vylepšujú pôvodné hry a dávajú šancu urobiť novú hru.